moorgen

ياطير ياللي جالس على الشجر بتنوح هو حبيبك مفارقك والا الفؤاد مجروح ان كان حبيبك مفارقك ترى الحبايب بتيجي وتروح وان كان فؤادك صبح مجروح ياما فرقوا بين الجسد والروح سلمها لله وخلي خاطرك مشروح

Monday, October 02, 2006

لــيالــي الــمــحـــروســــة

لـيالي 11 و 19 و 20 رمضان
الساعه 8.30 في الحديقه الثقافية بالسيدة زينب
واحة الشعراء
غناء
الاحتفالية مستمرة من 5 الي 25 رمضان عروض فنون شعبية علي مسرح زكريا الحجاوي ،، لقاءات ادبية وافلام تسجيلية وروائية علي مقهي نجيب محفوظ ، معرض فوتوغرافي ومعرض لاصدارات الهيئة العامه لقصور الثقافة
بس اللي مستنياة بجد
غناء هـيـثــم
نفس البوست هتلقوه عندي وعند ساسو و عند مورو علشان نفسنا ناس كتير اوي تقراه

6 Comments:

  • At 3:06 PM, Blogger توهة said…

    ايه ده أنا أول كومنت
    طب ماعملتش حسابى أعمل ايه


    ا...أ....أ
    مورجين هانم انا جيت أطمن على حضرتك وكويس إنك بخير


    فانتازيااااااااااااااااااا
    فانتازياااااااااااااااااااااا

     
  • At 4:23 AM, Blogger admelmasry said…

    كل سنه وانتو طيبين
    سلمي لي علي هيثم بقي

     
  • At 3:18 PM, Blogger ALiaa said…

    هي ندوات و لا ايه بالضبط؟؟؟

     
  • At 6:03 PM, Blogger مـحـمـد مـفـيـد said…

    اين انتي ؟

     
  • At 4:17 PM, Blogger moorgen said…

    اهلا بيكو
    ازيكو
    اولا اسفى جدا للتأخير فى الرد
    :)

    فنتازيااااااا
    بجد ازيك يا قمر وحشانى
    ومرسى على سؤالك الجميل انا الحمد لله واتمنى من الله انك تكونى بخير

    ***************
    آدم
    ازيك
    وانت طيب رمضان كريم
    اه ليك حق انت مش قولت انا جااااااى ونروح ندور على آدم وننده بالمايك
    بح مفيش آدم
    :)
    اوعى يكون اصدك نسلم عليه المرة الجايه

    ********************
    عليـــــاء

    اهلا بيكى
    نورتى بمرورك الجميل
    لا يا ستى لا ندوات ولا حاجة دى عبارة عن امسيات رمضانيه
    ومقسمه لاجزاء
    يعن منها زى اللى احنا بنتكلم ونقول عنه جزء للشعر والموسيقى

     
  • At 4:20 PM, Blogger moorgen said…

    محمد مفيد
    ازيك
    موجودة الحمد لله لسه عايشة
    :)
    وبجد ميرسى على سؤالك
    بس انت عارف رمضان ويومه
    رمضان كريم

     

Post a Comment

<< Home